Sense aigua oxigenada al centre esportiu Joan Miro, ni topionic.

Millor que no et fagis mal al centre esportiu Joan Miro perque si et fas un tall no et trobaras ni topionic, ni aigua oxigenda, jo em vaig fer una rascada molt seria al padel i no vaig trobar res a la farmaciola del centre que em pogues servir per curar-me , aixins que correns a casa meva a curar-me i despres el dia seguent a demanar la fulla de reclamacións, finalment la resposta es per enmarcar-la o per publicar-le en aquest blog personal de denuncia...perque encara al-lucino amb la respota mes aséptica que he rebut per mail, que es la seguent:

En referència al seu suggeriment volem dir-li que: la farmaciola està a disposició dels abonats el recinte de piscina, i és el socorrista el que s’encarrega d’auxiliar a qualsevol usuari que ho necessiti, i disposa del material idoni.
No s’utilitza aigua oxigenada per a les ferides, ja que està desaconsellada des de fa anys. Nosaltres des de aquí brindem a l’usuari una atenció primària i en el cas que ho necessiti sempre podem trucar a l’ambulància.

Per a qualsevol altre consulta, estic a la seva disposició. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario