Clase de spinning en Barcelona en el centre esportiu Joan Miro en horario de miercoles a las 8 de la mañana.

Ahir dimars a les 7 vaig trobar totes les bicicletes estatatiques cambiadas de lloc i no vaig saber trobar la meua i vaig fer la servir la numero 20 i potser esta algo més frenada i no ho vaig notar inicialment, en qualsevol cas vaig aconseguir amb un petit esforç final el record semanal de 500 calories, pero tot te un preu i en aquest cas va ser que a partir de llavors em vaig pasar tot el dia amb uns petits dolors al genoll esquerre que no van desapariexer en tot el dia , avui dimecres he despertat como nou i ja no em feia mal el genoll i per sentit comú no he volgut forçar la maquina amb la bicicleta estática a clase de spinning a Barcelona i no he posat en cap moment la resistencia de 16 que es en definitiva la que em permet arribar a les 500 calories, avui pero m´he conformat en una pobres i justes 403 calories, lo que hauria de ser el meu record personal a partir d´ara si vull seguir anant a clase de spinning uns quants anys més.
Després he fet 10 minuts de piscina i he acabat com sempre al spa del centre esportiu Joan Miro, pero al sortir-ne he oblidat les ulleres d´aigua o de nedar i un cop he arribat a la moto per tornar a casa he fet un inventari mental i he descobert per sorpresa que em faltaban les ulleres i llavors he tingut que tornar al spa a buscar-les.

Avui pero no ha estat un bon dia a nivell acustic perque a la clase de spinning la Barbara ens ha possat la sessió de música de remix festiu, o sigui la que comença amb una canço que aprofita els coros del Beeges i despres continua amb una canço d´azucar Moreno i de Remix de cançons flamencas, despres de Bony m, i despres un remix de cançons de Abba, etc....



despres quan feia la clase de aigua gym la Barbara començaba la clase amb aquesta canço. per acabar la canço que encara no he aconseguit sentir mai a clase de spinning i m´agradaria sentir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario